Szent István Társulat: Biblia - Ószövetségi és Újszövetségi Szentírás - Diák Biblia puhafedeles - bordó Raktári elérhetőség Várható szállítás: 2-4 munkanap Adatlap ISBN: 9789633618158 Kiadó: Szent István Társulat Kiadás ideje: 2021 Oldalszám: 1424 Súly (g): 480 Borító: Puhatáblás Nyelv: magyar Fordító: Sorozat: Bolti ár: 2 400 Ft Vatera ár (-10%): 2 160 Ft Leírás - Más futárszolgálat utánvéttel 1 390 Ft /db Más futárszolgálat előre utalással 1 090 Ft Személyes átvétel 0 Ft Székesfehérvár - Előzetes egyeztetés szükséges! További információk a termék szállításával kapcsolatban: A kiszállítás általában a feladást követő napon 8 és 17 óra között történik. Kérünk mindenkit, hogy olyan címet és elérhetőséget adjon meg, ahol, illetve amin akár munkaidőben is el tudják érni. Az arra vonatkozó kéréseket, hogy a nap mely szakában történjen a kiszállítás, sajnos nem tudjuk teljesíteni, mivel a futárszolgálat tőlünk független és ilyen jellegű opció nem kínálnak.
search term filter by type of auction filter by auction category auction house Darabanth Auctionhouse date of auction d-m-Y H:i title of auction orsárverés date of exhibition 2020. szeptember 7. és 10. között | H-Sz: 10-17 Cs: 10-19 auction contact 317-4757, és 266-4154 | | link of auction 17430. item Biblia. Ószövetségi és újszövetségi szentírás. Bp., 1992., Szent István-Társulat. Kiadói aranyozott műbőr-kötés, kissé karcos hátsó borítóval. Biblia. Kiadói aranyozott műbőr-kötés, kissé karcos hátsó borítóval.
Félelemben tartott, egzisztenciálisan marokba szorított légkörben élni lehet, de érdemes a lelki szféra nyugalmát feláldozni néhány akarnok státusának megőrzése érdekében? Erre még érdemes leütéseket összerendezni. Van bőven pro és kontra példa Szokratész utáni korokat / személyeket átgondolva. A fókuszban e mellé még társul az emberi jogok elemi alapja és felépült rendszere. Nem most és nem itt jött létre a gondolkodást, vélemény nyilvánítást elnyomó uralmi stílus. Bőven állnak rendelkezésre irodalmi művek, (Biblia és társai), ahol a kutatónak ma is akad esemény, történet, amiket érdemes idézni. Erre kérek figyelmet a következőkben. (Dénes Ottó)
Nézzük például a reformáció lutheri ágának hitvallását: "A pápa az isteni törvény vagy az Isten Igéje szerint nem feje az egész kereszténységnek. … a pápa az Antikrisztus maga, aki Krisztus fölé magasztalta és vele szembe helyezte magát, mivel nem teszi lehetővé, hogy a keresztények ő nélküle üdvözüljenek, ami természetesen nem igaz, és nem Isten rendelése vagy parancsolata. " (Schmalkaldeni cikkelyek). Vagy lássuk a presbiteriánus irányzat hitvallását: "Nincs más feje az egyháznak, hanem csak az Úr Jézus Krisztus; semmiképpen sem lehet tehát a római pápa sem; hanem ő az Antikrisztus, a bűnnek ama fia, a kárhozat fia, aki felmagasztalja magát, az egyházban, Krisztussal és mindazzal szemben, ami Istennek neveztetik. " (Westminsteri Hitvallás) 13. századi freskó I. Sziveszter pápával és I. Constantinus római császárral. De térjünk vissza a vicarius filii dei kifejezés használatára. A kifejezés természetesen létezik és az is jól dokumentált történelmi tény, hogy ezt a pápaság magára alkalmazva használta.